Welkom op mijn blog

Ik hoop dat jullie mijn verhalen, kritieken,
Nieuwtjes en andere wetenswaardigheden
met plezier zullen lezen.

Welkom op mijn blog


zondag 13 augustus 2017


Fysio


Alle aandacht was gisteren op mij gevestigd.
Je wordt een dagje ouder, dus moet je harder werken om gezond en fit te blijven. (meer bewegen)
Nu zit ik op fitniss met toestellen of hoe die allemaal mogen heten geen idee. Ik moet dus op de loopband.  Voor de liesspieren is er een toestel wat wij onder elkaar de gynacoloog noemen. Ik barste in lachen uit toen ik  voor het eerst die naam hoorde dat paste echt bij dat toestel. Over het algemeen is het saai je krijgt een
schema die moet je afwerken, maar als je er zelf niets van maakt dan is het saai. Wij zijn met een groepje mensen onder elkaar die er wat van probeert te maken en er op een humoristische wijze wat van probeert te maken en er de lol  van inzien maar toch ook hun oefeningen serieus aanpakken. Gisteren was ik met een zijwaartse loopoefening bezig en iedereen kwam om mij heen staan en ze vroegen hoeveel meters ik wilde maken en dat ik te laat was voor de Nijmeegse vierdaagse. Ik zei. Volgende jaar doe ik misschien opzij mee voor de Nijmeegse vierdaagse. Iedereen begon te lachen ook de fysiotherapeuten. De sfeer is altijd goed ik ga er met plezier heen het moet nu eenmaal. Ouderdom komt met gebreken en als je niet genoeg beweegt en je lichaam verwaarloosd is niet goed.Voor je het weet ben je niet meer mobiel en ik wil zo lang mogelijk zelfstandig en mobiel zijn
Dus mensen blijf bewegen, ik kan het niet genoeg benadrukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten