Welkom op mijn blog

Ik hoop dat jullie mijn verhalen, kritieken,
Nieuwtjes en andere wetenswaardigheden
met plezier zullen lezen.

Welkom op mijn blog


donderdag 26 mei 2016

Wandelclubje voor demente ouderen, oproep

Mijn vorige artikel ging over het belang van vrijwilligerswerk voor ouderen. Wij zijn in Hengelo in het bejaardenhuis Bellingborgh met een wandelclub gestart  wandelen met  ouderen. Die blije gezichten maakt veel goed. En de tevredenheid en de humor en de aandacht die je aan hen geeft en die je van hen terug krijgt  geeft je inspiratie om hier mee door te gaan.   
Gisteren hebben we weer gewandeld  met de ouderen van Bellingborgch in Hengelo.
Maar helaas missen we sterke mensen liefst (heren ) die rolstoelen kunnen duwen, ook deze ouderen willen graag genieten van de buitenlucht. Als U zich geroepen voelt kunt U zich via mijn site aanmelden. Ik zorg dat u naam en adres wordt doorgespeeld. naar de coordinanator van de wandelclub

Geen opmerkingen:

Een reactie posten